2013. szeptember 26., csütörtök

Újra egy Marjane


Rajzoltam megint egy Marjane-t, béna árnyékolással. De. Rajzolni akartam valami iránit, mert elkezdtem perzsát tanulni az egyetemen. Odáig vagyok érte :) Mostanában nagyon jó dolgok történnek velem. És úgy tűnik hogy így, egyetemistaként könnyen kijutok majd Iránba ha elég jól beszélem a nyelvet. 
Túl vagyok a gimnáziumon, és belekezdtem egy egészen más ritmusú és felfogású életbe. Itt már rajtam van a felelősség, és szabad vagyok. Azt teszek amit akarok. Komolyan, még a felelősséget is élvezem! 
Ja, leírtam Marjane nevét perzsa betűkkel, hogy fitogtassam a hatalmas tudásomat, amit ezalatt a 2 hét alatt elsajátítottam. Szóval szerintem nem helyesen írtam le, az a lényeg, de tök jól néz ki. 

I drew again Marjane Satrapi with silly shadows. But I wanted to draw something iranian because I started learning persian language and culture in the university. I enjoy it. I feel lucky.
I'm over the high school which I didn't like so much (because I had to learn things I didn't care). Now only I have the responsibility of myself and this makes me happy. I'm quite free. I can do that I want and I have to face with the consequences.
I wrote down Marjane's name with persian (actually arabic) letters proving my sooo huge knowledge :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése