2011. szeptember 22., csütörtök

Összevisszák

Ezt a rajzot szintén fekete papírra rajzoltam, csak itt is bénán fényképeztem le, mint sok másik rajzomat. Nagyon tetszik ez a lány. Szép arca van nagyon.

Ő Waris Dirie, egy olyan nő, akit sokra tartok. Nem lett olyan jó, mint akartam.

Ez kicsit régebbi rajz. Ezt is a mappáim egyikén lévő képecskéről másoltam, csak valahogy az én arcom lett belőle, undok arckifejezéssel. Egy kicsit meg is ijesztett, hogy őszinte legyek, mert hát a legkevésbé undok akarok lenni.

Régebben készítettem egy jó fényképezőgéppel egy fotót a hugimról, és a fotóról kölcsönözve a mozdulatot -meg többé kevésbé a hugica arcvonásait- rajzoltam meg ezt. Ebben is van egy kis ügyetlenség, meg a ruhája mintáihoz nem volt már elég türelmem. Pedig van, amikor akár órákig is képes vagyok apró mintákat rajzolgatni egy képen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése