2011. szeptember 16., péntek

Mi a szép egy nőben?


Nagyon szeretem Muchát. Ezt a képet egy barátnőm ellenőrzőjére másoltam. Állítólag Mucha a feleségéről készítette az összes (?) képet. Szép nő lehetett.

Unokatestvéreknek rajzoltam karácsonyra, a megrendelő a nagymamám volt. Azt hiszem, ezekben a lányokban/nőkben mindig a nőiségről alkotott ideálomat fogalmazom meg. Az általam látott, tisztelt, szépnek tartott nőkben ragadok meg valamit, és ők kerülnek ilyenkor papírra. 

Fantasy család, vagy mi.

Mucha másolás, barátnőnek.

Akvarell-szárnypróbálgatás.

Ezt a rajzot egy rajzpályázatra készítettem, egy éjszaka alatt ihletődtem meg, és készítettem el (mondanom se kell, hogy a határidő lejárta előtti éjszakán). A pályázat témája a környezetvédelemre való felhívás volt. Nem nagyon szoktam műanyag tárgyakat rajzolni, meg szemetet, úgyhogy az a része kicsit összecsapottnak tűnhet (és talán az is...). A rajz lehet hogy nem érkezett be időben, és nem is tudom hogy azóta mi van vele. Sajnos a pályázat honlapcímét nem tudom, tehát még csak a többi pályaművet se tudom megnézni, pedig érdekelnek.

Tus, és fekete hajú, mandulaszemű lány. Sokszor rajzolt témám :)

Ezt egy nap eltéréssel rajzoltam, mint az előzőt.

A lányok ruhája úgy készült, hogy a formájukat kivágtam a rajzról, és aláragasztottam egy-egy szép, aranyozott csomagolópapírt. Amúgy tussal rajzoltam őket, és kifestettem a bőrüket. Ezt a két színt, az okkert és a barnát szeretem legjobban bőrszínként használni egyébként :) Ez az én ellenőrzőm.

Más által adott cím: "Időzitett bomba-nő"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése